יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

פירוטכניקה

טוב - זאת לא הרשימה שתכננתי לסוף השבוע הזה - זאת רק הודעה מנהלית והסבר. החלטתי לשנות את המראה והעיצוב של הבלוג מסיבות טכניות - הרוחב שרציתי, כדי שאוכל להציג וידאו ותמונות בצורה טובה יותר, הצריך שינוי.

אז השינוי הוא די טוטאלי כי אין ברירה. ואם כבר אז כבר... הוספתי כרקע הרבה מאוד פרטים מתוך איורים של ספרי ילדים ושל עיתונות ילדים קיבוצית. חלק תזהו וחלק אני מניחה שלא. והרי רשימת המאיירים שאיירו את שׁוּלֵי הבלוג: אילזה קנטור-דאוס, מיכל אפרת, מרים ברטוב, שרגא ווייל, יעקב גוטרמן, שמואל כץ, אריה רוטמן, יוחנן סימון, רות שלוס, אריה חצור, יוקי שטל, תרצה טנאי, אראלה [הורביץ], יחזקאל קמחי, רעיה בר-אדון, מיסה רוסק, דן גלברט, יצחק בן-מנחם, משה פרופס, ורה איל (היחידה שלא היתה מעולם קיבוצניקית אני חושבת, אבל שתמר דובדני שמרה את הארנב שלה 50 ומשהו שנים) וזהו, אני חושבת....



בנוסף - החלטתי גם להזדהות - לפחות באופן חלקי. נראה לי שכל מי שקורא ומגיע אלי - כבר יודע מי אני. אז אני עינת. ויש לי גם תמונה מיום הילד בבלוג. ויש גם כתובת מייל למי שרוצה לכתוב.

אני מקווה שהעיצוב החדש לא יפריע לקריאה (מרוב עצים וכו...). למי מכם שיש בעיות עם הגלגול הצידה - תנצלו את זה כדי לראות את כל האיורים. לפחות משהו טוב יצא מזה. בטח עוד אשחק בצבעים וכו - אז לא להכנס לפאניקה אם פתאום יש לכם רקע מוזר עם נוצצים או מסגרות צועקות. אשתדל לא לשנות עוד הרבה.

בהצלחה לכולנו ולילה טוב.


2 תגובות:

כל תגובה שתלמד או תוסיף מידע לנושא תתקבל בברכה. תגובות לא מכבדות או סתם קנטרניות ימחקו.